Åh nej!

Åh nej! Inte nu igen! Den där vita substansen är tillbaks igen. Visst, ett lätt snötäcke har vi haft i lite drygt en vecka, men inte värre än att man kommer in och ut med bilen. SMHI har klass 1-varning för Österlen. I skrivande stund råder lugnet före stormen. Själv hoppas jag innerligt att SMHI har fel annars vet jag hur min morgon kommer att gestalta sig.

Jag säger som Muffin; Släpp in mig i värmen!

Om Jens

Matlagningsintresserad hemmansägare.
Det här inlägget postades i Livet på landet. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Åh nej!

  1. Jens, vi har ingen snöskyffel och ingen fönsterskrapa till Selma. Inga pjäxor, inga skidor, inga dubbdäck måste erkänna att vi har snökedjor när det är lervälling. Men det räknas inte. Har ni aldrig funderat på att bli grannar till oss.
    /Posso

Kommentera

