Växtporr

Vad gör man inte för sina vänner? Emma. den här bilden är till dej!

Ska bli spännande att se om bloggen får många läsare nu när jag skrivit ordet porr, på samma sätt som besökssiffrorna rusade uppåt när jag skrev om striptease på Kiviks marknad. Jag känner mej nästan som den svenske poet som funderar på att ha LCHF i titeln på sin kommande diktsamling för att den ska sälja bättre.

Om Anna

Stickar, samlar på garn, tittar på fåglar, läser och lyssnar på musik (mest Bob Dylan och gamla blues-farbröder). Min garnsamling är enorm (jag överdriver inte, jag har verkligen mer garn än det ryms i en normalstor garnbutik). Kan baka bröd och kakor men inte laga mat. Tycker om alla sorters växter, men ogillar trädgårdsarbete. Vegetarian sedan mer än 30 år. Humanist på villovägar, jobbar numera i IT-branschen.
Det här inlägget postades i Trädgård. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Växtporr

  1. Emma skriver:

    Ja, det där ÄR riktig växtporr, tack Anna!

  2. Monzan skriver:

    Kul grej! Min man tjatar på mig om att skriva mycket om SEX, alltså siffran sex, just för att få fler gäster.
    Själv så hittade jag hit genom att googla ”shetlandsull”
    Ha det gott
    //Monzan

    • Anna skriver:

      Testa LCHF, det funkar nog också 😉

      Shetlandsull är populärt här hos oss. Just nu går jag och väntar på paket från Jamieson & Smith. I paketet finns det tunnaste garnet (cobweb) som ska bli några riktigt tuna schalar och garn till en överraskning till någon som läser den här bloggen så jag kan inte berätta mer.

  3. Märit skriver:

    Haha! Den var bra! Det gäller att välja sina ord rätt!

    Nu var det förstås inte porr jag sökte, utan skånegård och så kom jag till den här bloggen.
    Då vi själva renoverar en skånegård, så ska det bli roligt att läsa igenom allt arkiverat och sedan följa den här bloggen.

    Hälsningar Märit

Kommentera

