Requiem för en älskad vän

Lägg mig att vila i en sal av träd
Låt mig vila på min älsklingspläd
Där stranden möter havets svall
Där hörs för alltid mitt glada skall
På backar klädda med vacker ljung
Där springer jag lycklig för evigt ung

Hemma är hunden, hemma från Haväng
Hemma är vännen, hemma från kullen

Farväl min käraste älskade fin-fin fantastisk underbar.

Om Jens

Matlagningsintresserad hemmansägare.
Det här inlägget postades i Djur, Hundar och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Requiem för en älskad vän

  1. Så tungt för er!

    Anna och Jan

  2. Mette skriver:

    Så vackert skrevet, en ny stjärna har tänts på himlen ikväll. Kram Mette

  3. Ingrid skriver:

    Jag gråter med er, det var med fasa som jag läste ert mail. Solskens-Tekla som gav mig och Annie hopp om ett fortsatt liv tillsammans. Jag kommer aldrig någonsin glömma det stöd ni varit för oss och hur ni hjälpte mig igenom den svåra tiden.

    Vila i frid finaste Tekla!!

    ~Ingrid

Kommentera

