En medvetslös piraya och två frövinnare!

tyra soverJag hade glömt hur söta valpar är och hur vassa tänder de har och att de är allra sötast när de sover.

Det är full rulle här. Tyra har energi till max och hon är alltid glad. Tages gamla leksaksälg har blivit hennes favoritpryl. Hon har två växlar: Fullt ös eller medvetslös!

Lena G och Lena W var de enda som ville tävla om fröer. Jag ska plocka ihop två fröpaket som kommer till er med posten! Lena W, jag kontaktar dej via Ravelry för att få din adress!

Om Anna

Stickar, samlar på garn, tittar på fåglar, läser och lyssnar på musik (mest Bob Dylan och gamla blues-farbröder). Min garnsamling är enorm (jag överdriver inte, jag har verkligen mer garn än det ryms i en normalstor garnbutik). Kan baka bröd och kakor men inte laga mat. Tycker om alla sorters växter, men ogillar trädgårdsarbete. Vegetarian sedan mer än 30 år. Humanist på villovägar, jobbar numera i IT-branschen.
Det här inlägget postades i Djur, Hundar, Trädgård och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till En medvetslös piraya och två frövinnare!

  1. Lena skriver:

    Sån stil hon har 🙂
    Tusen tack för vinsten.
    Kram

  2. Mette skriver:

    Åååååhhhh så söt 🙂
    Hoppas ni inte blåser bort och snöar inne helt imorgon 🙂
    Hälsa och krama Tyra 🙂
    jag kan föreställa mig hur gott hon luktar och hur mjuk och go hon är 🙂

  3. Eva i Stäket skriver:

    Vilken underbar liten tjej ni har skaffat! 😀

    • Anna skriver:

      Ja, Tyra är verkligen ljuvlig!. Nu, när hon snart är fem månader, är hon dessutom rätt förståndig också. Hon smälte in i vår flock direkt, och trivs så bra med både Tage och katterna.

  4. Tarja skriver:

    Underbar sötnos!

Kommentera

