En total hopplöshet

Det här är inte snön som faller i år. Den föll 2010 men det ser ungefär likadant ut.

Det här är inte snön som faller i år. Den föll 2010 men det ser ungefär likadant ut.

Definitionen av total hopplöshet är när man tittar ut genom fönstret 11 april och ser att det snöar. Jag har inte mer att tillägga om ämnet. Varför slutar det inte bara?

Om Jens

Matlagningsintresserad hemmansägare.
Det här inlägget postades i Livet på landet och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

En kommentar till En total hopplöshet

  1. Bäste Jens! Jag är äldre än du. Jag har levt många år långt norr om dig. Jag har lärt mig att alltid förvänta mig att vädret i Sverige sviker. Vädret i Sverige är oftast bara ett enda långt slag i ansiktet på den som har förhoppningar. Därför kan jag inte se annat än två utvägar. Sluta längta, eller flytta till Portugal! Men detta råd gäller bara om du är som jag. Men det är du kanske inte!/ Jan

Kommentera

